TOYOTA PASSO
1-р үе XC10 (2004он-2010он)
Vitz-ээс богино боловч дотроо зай ихтэй бөгөөд бүтэн эргэх радиус нь 4.3м бa бусдаас хавьгүй бага тойрогт эргэдэг нь харагдаж байна.
Vitz-д араа шилжүүлэгч рычаг гар тоормос нь урд 2 суудлын хооронд байрладаг бол харин Passo-д рулийн ойролцоо, зогсоолын тоормос нь хөлөөрөө гишгэдэг болсон учраас суудлын хооронд болон урд хянахын доогуур нэлээн зайтай болсон нь цүнхээ тавих, гар утас энэ тэргүүтнийг хийх зэргээр яг л эмэгтэйчүүдэд зориулсан харагдаж байгаа бөгөөд голдуу эмэгтэйчүүд унах нь элбэг.
2-р үеийн Vitz-ийн кузовын өргөн 5-р ангилалд ойртон өргөн болсноор Passo нь Vitz-ээс 3 см нарийн болж доор нь орох болсон юм. Мөн Daihatsu Boon нэрээр худалдаалагдаж байгаа.
Passo Racy спорт хувилбар
- Хөдөлгүүр нь Daihatsu-ийн 1.0 литрийн 1KR-FE цуваа 3 цилиндртэй болон 1.3 литрийн K3-VE DOHC 16 клапантай 2 төрөл байдаг.
- 4 шатлалтай автомат хурдны хайрцаг нь рулийн рычагтай боловч TRD Sports M хувилбар нь 4АТ болон 5MT хурдны хайрцагтай.
- Эхэн үедээ сард 7000 ширхэг борлуулагдаж байснаа сүүлдээ бараг 3.5 дахин өсөж 25000 ширхэг борлуулагдсан юм байна.
2-р үе XC30 (2010он-)
Анх гарснаас хойш бараг 5 жилийн дараа загвар нь шинэчлэгдэн гарч урьдын адил эмэгтэйчүүдэд чиглэгдсэн бодлогоор үйлдвэрлэгджээ. Өмнөх үеийн Passo нь шинэ загвар гарахын өмнөхөн ч гэсэн сард 5000 ширхэг борлуулагдан алдартай байсан учраас үндсэндээ өмнөх загварыг хадгалсан дизайнтайгаар 2-р үеийг гаргажээ. Үндсэн платформ хэвээрээ бөгөөд сарын дундаж борлуулалт 6500 ширхэг байсан.
Энэ удаад энгийн дизайнтай, гадна бариул, бампер нь ч гэсэн кузовын өнгөтэй адил завсрын өнгөтэй, хойд гэрэл нь тунгалаг цагаан болсон. Мөн Passo+Hana гэсэн хувилбар байсан ба урд суудал нь үргэлж залгаа, Panasonic-ийн Нано технологийн шүршүүрийг захиалгаар тавиулах боломжтой.
Урд талын баганыг нарийсган, суудлын өндрийг 10 мм дээшлүүлж үзэгдэх байдлыг нэмэгдүүлсэн. Эргэлтийн радиус 4.3 м бөгөөд жолоочийн эсрэг талын толийг цахилгаан удирдлагатай болгон бүх загварт нэмэлтээр ухрах камер суурилуулах боломжтой болгосноор жолоодоход хялбар болов.
Хөдөлгүүр нь 1.3 литрийн DUAL VVT-i бүхий 1NR-FE ба 1.0 литрийн 1КR-FE. Хурдны хайрцаг нь CVT болсноор шатахуун зарцуулалт багассан. Дан хөтлөгчтэй 1.0 хөдөлгүүртэй нь 2005 оны шатахуун зарцуулалтын нормоос 25%, 1.3 тай нь 15%-аар ахиулсан. Үүнтэй уялдаад хорт хаягдлын хэмжээ ч буурсан. VSC болон TRC системүүд 1.0 л хөдөлгүүртэй XV Package-аас бусад хувилбарт тавигдсан байдаг.
Хувилбаруудыг авч үзвэл 1.0Х, 1.0G, 1.0/1.3+Hana гэсэн 3 үндсэн хувилбартай бөгөөд 1.0 тэй хувилбарын хөгжмийг хассан V Package, эгнээ барих систем суулгасан L Package дэд хувилбар бий. Харин өмнөх загварт байсан TRD Sports M хувилбар энэ удаад үйлдвэрлэгдээгүй юм.
Эх сурвалж: www.cardoctor.mn