ЦОО ШИНЭ TOYOTA SUPRA-ТАЙ ТАНИЛЦ
Дуншиж дуншиж удаан хүлээлгэсэн Supra танилцуулагдлаа. Түүний албан ёсны нэр нь Toyota GR Supra.
Шинэ загварт маш урт хамар хийж өгсөн. Түүний дотор цуваа 6 цилиндртэй хөдөлгүүр бий. Уг хөдөлгүүрээс 340 м.хүч гарах бөгөөд ZF-ийн 8 шатлалт автомат хурдны хайрцагны хослолтой 100-г 4.3 секундэд авч чадах болж.
Үндсэн кузовын жин нь 1500 кг ба хязгаарлалтай 250 км/ц хурдлах боломжтой. Яг энэ хүчин чадлаараа дараах загваруудтай хүч тэнцэх аж. Үүнд: Porsche Cayman GT4, Alpine A110, BMW M2 Competition, V6 F-Type.
Шинэ загварын дизайныг ерөнхий инженер Tetsuya Tada-тай ярилцсанаар Nobuo Nakamura зохион бүтээсэн. Тада бол өмнөх GT86 загварыг зохиосон эрхэм юм. Харин Supra нь түүний ах загвар болон гарч ирж байна. Гэхдээ GT86 2+2 суудалтай учраас Супрагаас арай урт гэнэ.
Накамурагийн хэлснээр: Тада жолоодлогыг эрхэмлэсэн. Тиймээс энэ хүслийг нь дэмжих загварыг биежүүлсэн хэмээж.
Шинэ супраг BMW-тэй хамтран хөгжүүлсэн талаар өмнө нь бид дурдаж байсан. Тиймээс ч хөдөлгүүрийн код нь хүртэл BMW кодоор байгаа. B58B30M1 гэж. Түүнийг Z4 M40i загварт ашиглах юм. Харин кроп нь ZF 8HP51 кодтой. Мөн л Z4-өөс түүнийг харж болсон. Улмаар тулгуур эд анги, платформ зэрэг зүйлс нь ижилхэн тул кузов дотроос BMW-г олж харна.
Бас нэг зүйлийг онцолъё. Шинэ Супраг Австрийн Стэйрд BMW-тэй хамт угсарна. Гайхалтай биш гэж үү?
Онцлогууд:
- Урт хамар дор цуваа 6 цилиндртэй 3.0 литрийн турбо хөдөлгүүр бий
- Хойд хөтлөгчтэй
- LSD дифференциалтай
- Спорт кузовтой (LFA-тай ижил бат бэх)
- Австрид үйлдвэрлэнэ
- Track горимтой ESP систем
- Пүрш, амортизаторын ухаалаг тохируулагатай
- Дифференциалыг электрон удирдлагатай
- Рулын эргэлтийг тохируулдаг
- Руль дээрээ араа шилжүүлэгчтэй
- Хөдөлгүүрийн дуу нь спорт
Эх сурвалж: cardoctormn