TOYOTA LANDCRUISER 70 SERIES

1984 оны 11 сард худалдаанд гарсан. Энэ загвар нь шинэ загвар болох V хэлбэрийн 8 цилиндртэй 1VD-FTV дизель хөдөлгүүртэй /4.5л, интеркүлер турбо/. Мөн вагон хэлбэрийн загвар гарсан ба энэ нь Японд өмнө нь хэрэглэгдэж байсан хагас урт тэнхлэг хоорондын зайтай байсан.

Тэнхлэг хоорондын зайгаар нь жагсаан үзвэл:

  • Богино- 2310мм/70, 71/
  • Дунд- 2600мм /73, 74/
  • Хагас урт- 2730мм /77, 76/
  • Урт- 2980мм /75, 78/  зөвхөн галын машин
  • Супер урт- 3180мм /79/ галын машин
Хөдөлгүүрийн төрөл:

Бензин хөдөлгүүр:

  • 3F /цуваа 6 цилиндртэй, 4литрийн багтаамжтай/
  • 1FZ /цуваа 6 цилиндртэй, хос нударган голтой, 4.4литрийн багтаамжтай, 1990-2006 онд экспортод зориулан үйлдвэрлэсэн./

Дизель хөдөлгүүр:

  • 3B /цуваа 4 цилиндртэй, 3.4литрийн багтаамжтай, 1984-1989 , OHV/
  • 13B-T / цуваа 4 цилиндртэй, 3.4литрийн багтаамжтай, OHV,1984-1989/  
  • 2H / цуваа 6 цилиндртэй, 4литрийн багтаамжтай,OHV, 1984-1989/
  • 1PZ /цуваа 5 цилиндртэй, 3.5 литрийн багтамжтай, OHC, 1990-1994/
  • 1NZ  /цуваа 6 цилиндртэй, 4.2литрийн багтаамжтай, OHC, 1990-2006/
  • 1HD-FTE/ цуваа 6 цилиндртэй, 4.2литрийн багтаамжтай,OHC, 2002-2006/экспортод зориулсан
  • 1VD-FTV/V хэлбэрийн 8 цилиндртэй, 4.5литрийн багтаамжтай, DOHC, 2007 оноос/ экспортод зориулсан

Их бие - Кузов:

  • 2 хаалгатай, төмөр дээвэртэй загвар/богино/
  • 2 хаалгатай брезентэн дээвэртэй загвар/богино, дунд/
  • 2 хаалгатай пластик дээвэртэй загвар/дунд/
  • 4 хаалгатай загвар
  • 4 хаалгатай / хагас урт/
  • 2 хаалгатай, төмөр дээвэртэй загвар /урт/
  • Ачаатай загвар /урт, супер урт /
  • Кабин нь урт загвар  /урт, супер урт /

Өмнө нь явах эд анги нь навчин хэлбэрийн нумтай хатуу тэнхлэгтэй байсан бол 1999 онд шинэчлэгдэн урд тэнхлэг нь пүрштэй үл хамаарах тэнхлэгтэй болжээ.

LandCruiser-HZJ75 Long version

LandCruiser-BJ73V

LandCruiser-HZJ76HV

LandCruiser-FJ77HV

LandCruiser-70 2009 он

Toyota landcruiser-76 GXL wagon