TOYOTA LANDCRUISER 70 SERIES
1984 оны 11 сард худалдаанд гарсан. Энэ загвар нь шинэ загвар болох V хэлбэрийн 8 цилиндртэй 1VD-FTV дизель хөдөлгүүртэй /4.5л, интеркүлер турбо/. Мөн вагон хэлбэрийн загвар гарсан ба энэ нь Японд өмнө нь хэрэглэгдэж байсан хагас урт тэнхлэг хоорондын зайтай байсан.
Тэнхлэг хоорондын зайгаар нь жагсаан үзвэл:
- Богино- 2310мм/70, 71/
- Дунд- 2600мм /73, 74/
- Хагас урт- 2730мм /77, 76/
- Урт- 2980мм /75, 78/ зөвхөн галын машин
- Супер урт- 3180мм /79/ галын машин
Хөдөлгүүрийн төрөл:
Бензин хөдөлгүүр:
- 3F /цуваа 6 цилиндртэй, 4литрийн багтаамжтай/
- 1FZ /цуваа 6 цилиндртэй, хос нударган голтой, 4.4литрийн багтаамжтай, 1990-2006 онд экспортод зориулан үйлдвэрлэсэн./
Дизель хөдөлгүүр:
- 3B /цуваа 4 цилиндртэй, 3.4литрийн багтаамжтай, 1984-1989 , OHV/
- 13B-T / цуваа 4 цилиндртэй, 3.4литрийн багтаамжтай, OHV,1984-1989/
- 2H / цуваа 6 цилиндртэй, 4литрийн багтаамжтай,OHV, 1984-1989/
- 1PZ /цуваа 5 цилиндртэй, 3.5 литрийн багтамжтай, OHC, 1990-1994/
- 1NZ /цуваа 6 цилиндртэй, 4.2литрийн багтаамжтай, OHC, 1990-2006/
- 1HD-FTE/ цуваа 6 цилиндртэй, 4.2литрийн багтаамжтай,OHC, 2002-2006/экспортод зориулсан
- 1VD-FTV/V хэлбэрийн 8 цилиндртэй, 4.5литрийн багтаамжтай, DOHC, 2007 оноос/ экспортод зориулсан
Их бие - Кузов:
- 2 хаалгатай, төмөр дээвэртэй загвар/богино/
- 2 хаалгатай брезентэн дээвэртэй загвар/богино, дунд/
- 2 хаалгатай пластик дээвэртэй загвар/дунд/
- 4 хаалгатай загвар
- 4 хаалгатай / хагас урт/
- 2 хаалгатай, төмөр дээвэртэй загвар /урт/
- Ачаатай загвар /урт, супер урт /
- Кабин нь урт загвар /урт, супер урт /
Өмнө нь явах эд анги нь навчин хэлбэрийн нумтай хатуу тэнхлэгтэй байсан бол 1999 онд шинэчлэгдэн урд тэнхлэг нь пүрштэй үл хамаарах тэнхлэгтэй болжээ.
LandCruiser-HZJ75 Long version
LandCruiser-BJ73V
LandCruiser-HZJ76HV
LandCruiser-FJ77HV
LandCruiser-70 2009 он
Toyota landcruiser-76 GXL wagon
Эх сурвалж: www.cardoctor.mn