DAIHATSU YRV

M200G/201G/211G(2000-2005он)

1998 оноос гарч эхэлсэн Daihatsu Storia-ийн суурин дээр тухайн үедээ эрэлттэй байсан RV төрлийн автомашины компакт RV гэгдэн нийтэд худалдаалагдаж эхэлсэн.

Анхнаасаа л европын зах зээлд гаргах зорилгоор бүтээгдсэн учраас дизайн, хэрэглээ тал нь европт гэсэн зарчмаар хийгдэн улмаар явах ангийн чанарыг европын тестэд оруулж сайжруулсан байна.

Хөдөлгүүрийн хувьд Toyota Vitz-ийн 1.0-той хөдөлгүүрийг түшиглэн 1.3 литр болгон томруулж турботой K3VET ба турбогүй К3VE-г бүтээсэн юм.

Энэ хөдөлгүүр нь мөн Storia, Terios, Atrai7 загваруудад тавигддаг. Daihatsu-аас гаргасан турботой K3VET хөдөлгүүр нь хөдөлгүүрийн хүчийг машины масстай харьцуулахад 1 морины хүчинд 6.7 кг оногдон спорт машины дайтай болсон байна.

YRV-ийн үйлдвэрлэл зогссоноос хойш ийм сайн үзүүлэлттэй хөдөлгүүр 2008 оны байдлаар одоо болтол гараагүй байна.

Тухайн үед Toyota-аас менежментийг хийж байсан учир эмблемийг Toyota-ийн эмблемтэй адил хэмжээтэйгээр хийж  Toyota эмблемийн гадна зуувин цагирагт Daihatsu-н “D” үсгийг оруулж  ар талын хаалганд тавьжээ.

YRV 1.3
YRV 1.3
YRV 1.3 Turbo (хойд тал)
YRV 1.3 Turbo (хойд тал)
YRV 1.3 Turbo Panoramic Pack
YRV 1.3 Turbo Panoramic Pack

Он дараалал:

  • 2000 оны 8 сард худалдаанд гарав.
  • 2001 оны 1 сард тусгай хувилбар гарсан.
  • 2001 оны 12 сард турбо хөдөлгүүртэй загварт сайжруулалт хийсэн. Parco series, спорт талдаа илүү Turbo R, хувилбарууд нэмэгдэж, хуучин Turbo хувилбар Turbo G гэж нэрлэгдэх болсон.
  • 2002 оны 12 сард сайжруулалт хийж, энгийн хөдөлгүүртэй хувилбарт 1 литрийн багтаамжтай хөдөлгүүр тавьж эхэлсэн. Parco хувилбарын үйлдвэрлэлийг зогсоосон.
  • 2005 оны 7 сард YRV-ийн үйлдвэрлэл зогсжээ.